10 minuter, yes! :D

Var hemma vid kvart över två men gick ut en sväng med Rajtek och sen hoppade jag hopprep ;) Först hoppade jag 7 minuter, vilade några minuter och drack lite vatten, sen efter det så tänkte jag att ajg ska utmana mig själv lite, så det blev 10 minuter! :) Och det klarade jag utan några större problem! Och det känns ju bra. Så jag ska förlänga tiden lite varje dag nu fram tills tisdag och så får vi hoppas på bra resultat på bitestet. Sen efter bitestet på tisdag så tror jag faktiskt att jag ska fortsätta att hoppa hopprep några dagar i veckan, det är bra konditions träning och dess utom så bränner man mycket kalorier. Och så har jag faktiskt börjat tycka att det är roligt, hahah! Vad tänker ni där liksom, är hon 5 år? :D Nee, men som sagt bra konditions tröning och så bränne rman mycket kalorier på kort tid.
 
Så skönt med helg! Att bara kunna kopplabort från allt skolarbete, eller inte allt, ska göra hemkungskap läxan och öva lite inför franska redovisningen. Messade lite med Mia (Pentagons och Mandys ägare) och hon ska jobba hela helgen så hon undrade om jag kunde rida Penta. Ska försöka övertala pappa att åka dit både på lördag och söndag. Eller att pappa åtminstonde skjutsar oss dit, mig min lillasyster och mamma. För jag tror att pappa skulle laga någon bil och så jobbar han rätt länge på vardagarna så det kanske inte är så roligt för an att sitta vid paddocken och kolla på när vi rider. 

Vi hörs sen! Hade det bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0