2012-11-01

Godmorgon!
Snart ska jag hoppa in i duschen sen har jag inte många andra plander fram tills eftermiddan. För då ska jag till en kompis först där ska vi göra i ordning oss sen ska vi åka till en annan kompis och dit komer lite mer andra kompisar och så ska vi ha e holloween fest och sova över :) Det kommer säkert bli jätte kul!
 
Ni har nog märkt att mina kännslor var lite blandade igår men vi stannar vid dom sista kännslorna. När jag hade träffat Samantha så förstog jag allt. Jag lurade mig själv hela tiden, jag lurade mig att det säkert finns en annan häst som är som Samantha, men nej, det finns ingen, hon är unik, det finns bara hon. Man kan inte prata med hästar men ändå, vi försår varandra utan ord. 
 
Det är vi, du och jag Sammy!
 

Kommentarer
My

Du armar inte hur ledsen och jobbig hon har varit när du inte vart på klubben hon skriker hela tiden! Som om hon vill säga "HÄMTA MARTA! JAG VILL HA MARTA, JAG VILL HA MARTA!!!!"

Svar: Naaaww! <3 Vet du hur glad hon var igår när jag kom till stallet? Hon var helt chockad, hennes ögon blev stora och hon slickade mina händer! :) <3 Världens underbarste häst är hon! Och nuu ska jag ju dessutom rida henne i DIN grupp, det kommer bli awsome! <3
Marta

2012-11-01 15:02:01
URL: http://www.nattstad.se/myekb%C3%A4ck
Malin

Fin hon är! :)

Svar: Tack! En ren skönhet är hon! :)
Marta

2012-11-02 11:28:45
URL: http://malinottenback.blogg.se
Julia

Heeej :) Fin blogg :)
Kika gärna in på min , Har frågestund så lämna gärna en fråga om du har lust! :)

Svar: Hej! Tack! Ska kika in! ;)
Marta

2012-11-02 12:33:30
URL: http://juliawiklander.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0