2012-11-02

Godmorgon, eller ja, det är inte morgon längre x)
Det var jätte kul igår. Vi kollade på film och pratade mycket! :)
 
Pappa sa ja!!! Jag ska börja rida på klubben igen! Det känns jätte kul. Jag har verkligen saknat alla där. Alla kompisarna, hästarna, miljön och allt. Och nu ska jag få rida min queen i en grupp där My rider! Ska bli awsome! 
 
Idag ska jag nog följa med Emma till stallet. Jag ville göra det tidigare i veckan men det var ändå så mycket annat. Och så kännde jag att jag inte riktigt var redo. Jag behövde några dagar att vänja mig vid att jag inte har någon häst längre. Sen åkte vi och hälsade på Samantha och då släppte jag allt. Då förstog jag att Svea inte var just den rätta hästen för mig. Nu förstår jag att hon är hos sin ägare. Det blir bäst så för både mig och henne. 
 
Imorgon ska förmodligen Katarina rida Mandy och då kan jag ju rida Pentagon tror jag :) Ska prata med Mia (Mandys och Pentagons ägare) om hon är hemma då för jag skulle gärna vilja att hon var med dom första gångerna jag rider han. Så att hon kan hjälpa mig att hitta några knappar :)
 
Ha en bra dag, hörs sen!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0