2012-11-12

Idag åt jag en mer ordenklig frukost! Rostad bröd med ost. Annars så har det typ bara varit en riskaka eller lite joggi. Så nu bör jag väl orka en lång måndag i skolan? :) Jag var faktiskt inte så trött när jag vaknade idag. Fast än jag somnade vid tolv. Kunde inte somna. Man ställer typ om när det är helg, går lägge rsig kl. 12 och vaknar kl. 10-11. Då är dte inte så lätt att somna när vid kl. 22. 
 
Hoppas på en bra dag i skolan! Sen blir det att plugga till matte provet i eftermiddag. Kom på att vi har det imorgon. Jag var helt övertygad om att det var v.47. Men tydligen inte. Som tur är så ahr jag inte så svårt för matte dock tycker jag inte att det är så kul så oftast orkar jag inte. Men vi satsar mot ett C på provet. För i så fall så får jag C i matte som slutbetyg. För på förra provet så fick jag ett C :)
 
Har ni märkt att jag har ändrat designen? Eller inte designen utan bara färgen. Känns mycket bättre så. Texten måste vara svart, punkt slut! Haha! :D 
 
Hoppas att ni får en bra dag, kram!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0