2012-11-22

Hejsan!
Nu är jag i skolan och har arbets pass. Satt vid datan en alv timme innan skolan men jag glömmde att blogga, hahah! Det konstingt för jag var ändå inne och kollade statistiken och kommentarerna. Så nu får ni ett lite senare "godmorgon inlägg". 
 
Jag behöver vekligen er hjälp nu. Vi ska ha ett 5 minuters tal i skola på svenskan. Och jag har ingen aning vad jag ska skriva om. Tänkte prata om arabisk fullblod men det känns ändå inte som att det passar mig helt. Har ni någon idé på vad jag kan prata om? Skulle vara jätte tacksam om ni kom med något tips. Då jag verkligen inte har någon idé. 
 
Kanske Samantha? Fast det känns ändå lite för "djupt" eller så.. Alltså jag får panik! Alla andra är typ redan klara och jag har inte ens börjat. Det ska redovisas v. 49..
 
HJÄLP!! Vad kan jag prata om?!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0