2012-11-25, Önska rubrik!

Godmorgon!
Sitter i sängen med datan i knät, bloggar ooch läser bloggar. Idag ska vi ut till Penta och Mandy och rida. Någonsnans mellan kl.12 och 13 blir det nog :) Ska nog jobba Penta lite mer idag, igår orkade jag inte för mitt huvud mådde inte så bra. Sen på kvällen/eftermiddan blir det Ikea! :) Alltid lika roligt, det finns massor med fina ljus och annat! Sen måste jag göra läxor, elelr inte läxor men jobba lite på alla arbeterna från skolan. Ska nog göra lite av det nu med så att jag inte måste göra allt sen på kvällen. 
 
Har inga blogg ideer alls idag så jag tänkte att ni kanske kunde skriva lite "Rubriker" i en/eller flera kommentarer. Alltså skriva tex. "Den skönaste sadlen jag har ridit i" eller "Varför bloggar jag?" eller vad som helst helt enkelt, så skriver jag ett inlägg med varje rubrik/ämne. 
 
Skulle vara roligt då jag verkligen har noll ideer idag, det här inlägget tog mig 20 min att skriva..
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0