5 saker som ni inte visste om mig ;)

1. Jag har fått en dåliga vana att testa kläder kvällen innan jag ska till skolan. Jag har alltid bara lagt fram kläder, det tänker jag nu ocksp emn det blir alltid något som "Ohhh, det var länge sen jag hade dom byxorna, jag måste ju testa dom!" sen "Dom var ju snygga! Nu måste jag bara hitta en tröja som är fin till dom." Sen testar jag typ 5 tröjor, 2 passar bra och då testar jag dom igen och väljer ut den snggaste. Hahah! Det är ingen bra vana för det tar tid! Och det är inte roligt att när klockan är halv tio komma på en hel lista saker som man måste göra..
 
2. Jag älskar tröjor med långa armar! Dom är så gosiga! 
 
3. Jag gillar när skönhetsprodukter (hahah! vad cp det lät) typ krämer, balsam, schampoo, och allt annat sånt när det luktar kakao, choklad, kaffe, kokos eller apelsin! Typ såna lukter som får en att tänka på varma stränder och genomskillnit havsvatten! 
 
4. Färga håret är en grej som jag aldrig komer att göra. Det förstör håret så mycket och sen kan man typ aldrig få sin vanliga hårfärg igen (om man är tjej och har långt hår) för det är nog inte snyggt att gå runt med utväxt tills det har växt så mycket att man kan klippa av det färgade. Har inget emmot dom som gör det, för man kanske inte gillar sin hårfärg eller något :)
 
5. Jag har tagit över 1000 bilder med min mobil på ett över ett år. Jag tar kort på väldigt onödiga saker oftast men det brukar bli rätt coola bilder av det ibland också.Dock är det ingen fin kvalitee på bilderna :P
 
Vi tar en till, bara för att ;)
 
6. Det finns en person som får mig att le varje dag.. 
 
Ett exempel på mina fina kreativa och onödiga bilder.. ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0