Allmänt test, bara för att jag har inget att göra XD

Frågorna från: http://www.snyggareblogg.se/tester.html# , http://www.snyggareblogg.se/tester.html#
 
Haha! Jag har inget att göra så då gör jag det :P
 
Hur bor du: I ett radhus
Brukar du komma i tid: Ja, oftast :)
Hur lång är du:
158 cm.. inte så lång..
Kan du laga mat:
Hahaha! Om brända grönsaker räknas, så ja ;)
Vad jobbar du med/pluggar du:
Jag går i 8:an, grundskolan.
Vad har du på dig just nu:
Mjukisbyxor, linne och t-shirt
Har du någon fobi:
Gentingar, humlor, och allt annat som flyger och är randigt!
Hade du en bra kväll igår:
Ja :)
Vilket är ditt senaste inköp:
Sporrar och ridstrumpor på hööks i lördags.
Din favoritdryck på morgonen:
Chocklad mjölk eller ProViva mango! 
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Mamma och pappa, månads peng ;)
Har du sovit i din egen säng inatt:
Ja
Vad hade du sönder senast:
Hmm, kommer inte ihåg.. Det var länge sen ajg tog sönder något!
Vem snackade du med senast:
Pappa
Varm favoritdricka:
chockladmjölk!! <3
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Kall saft, med jordbubbs smak (lite saft, mycket vatten :)
När gjorde du senast något riktigt dumt:
vet inte..
Saknar du någon just nu:
Ja, mamma <3
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Jag blir arg av folk som "tror" att dom är bättre än alla andra..
Någon jag stör mig på:
Att mit "naturliga" hår ser helt cp ut så jag måste hålla på och fixa och greja för att det ska se normalt ut, har just kommit på att man kan sova med inbakad fläta och då ser det hyfsat okej ut dagen där på ;)
Intressen:
Tror att ni redan vet, men hästar :)
senaste person du kramade: En av mina bästa vänner i skolan vi gör alltid "hejdå" kramar :)
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig:
Pappa
Vad drack du senast:
vatten, mineral vatten då :) Hatar vanligt vatten..
Vill du ha barn:
Hahaha, om fleeeera år ja :) Men inte nu såklart!
Längtar du till din nästa födelsedag:
Nja, inte speciellt mycket, gillar julafton mer :)
Är du sugen på något nu:
Riktig mat som mamma lagar, och inte färdig mat som jag har ätit i en vecka nu :/
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
0
Använder du hudkräm:
Ja 
Micro-pop eller poppa själv:
Micro, det går snabbare ;)
Brukar du baka:
Inte nu länge men inna gjorde jag det jätte ofta, tycker inte att det är kul längre..
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Ja :)
Vilken låt lyssnade du senast på:
Ingen, lyssnar typ aldrig på musik.. haha, jag är udda x)
Vad tycker du är äckligt:
hund bajs
Har du pengar på mobilen: Ja, jag har abonemang då har man alltid pengar på mobilen ;)
Vilken svordom använder du mest? Svär inte så ofta. Men när jag blir arg, då kommer det ut mycket dåliga ord..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6.45 måste ha tid till att sitta vid datorn och äta i lugn och ro.
Var köper du dina matvaror ifrån?
Mamma handlar ;)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Samantha, min fina ängel <3
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej
Vad åt du till middag senast?
Billy's pan pizza!
Kan du vissla?
Nej :(
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja 
Äger du några popband t-shirts?
Nej
Pratar du några andra språk?
Ja
Har du gråtit offentligt?
Nej
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nej och ALDRIG
Vad har du med dig in på bion?
Popcorn, dricka, plånbok och mobil
Vad har du för väder?
Kallt, mörkt, regnigt..
När sov du senast på golvet?
När vi var på väg hem från Polen en gång, så stannade vi för att sova (resan tar typ 20 timmar så det behövdes), jag skulle sova med min lillasyster och jag blev förbannad på henne och gick ne rfrån sängen och la mig på golvet och sov där hela natten XD
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 8
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, inte längre men innan när jag hade Svea så var dom väldigt stressiga..
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej, pratar inte mycket på lektionerna. Men om jag hade suttit vid samma bord som alla mina kompisar så hade jag nog det..
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
15
Tror du på liv på andra planeter?
Vet inte, har aldrig tänkt på det
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Kom igen , du är ingen "svag" jävel, du klarar det!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Kanske :) 
Tycker du om att krama folk?
Jaa :)
Äger du en digitalkamera?
Nej :/
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Inga, hahah!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nja, inte särskillt mycket..
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Oftast.. :/
Är du mörkrädd?
Nej, typ inte..
Tre saker du alltid har med dig?
Mitt halsband som jag fick av farmor, mobilen (inte alltid
men oftast, eller den ska vara nära mig i alla fall, och så en tofs på armen ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0