Ansiktsmask&hårinpackning

Sitter nu emd ansiktsmask och hår inpackning. Det känns som en rutin nu, hahah! Gör typ det varje lördag/söndag. Men det är väl bara bra? :)
Har inte bloggat så mycket innan men ni mamma kom ju hem, sen var vi ute hos Penta i typ 3 timmar och sen åt vi bara middag och pratade. Hoppade faktiskt hopprep också. Idag utmanae jag mig lite och hoppade 12 minuter. trodde inte att jag skulle klara det men jag klarade det! Så nu känns det inte så dpligt inför bitestet och ändå är det 3 dagar kvar, då hinner jag förbättre min kondis ännu lite till. Sen är tycker jag inte att det är livsviktigt att få den bästa tiden men jag vill i alla fall få över 8 minuter. Sen när bitestet är över så kommer jag nog fortsätta att hoppa hopprep några dagar i veckan, kommer nog inte länga ut på tiden då utan bara hoppa för att få motsion och hålla igång liksom. Som jag har sakgt flera gånger innan, jag gillar verklien inte att sitta still och inte var "igång/träna pånågot sätt" dess utom så älskar jag verkligen att känna att jag har bra kondis och tycka att jag har bra vikt osv. 
 
Imorgon ska vi förmodligen också till Penta&Mandy. I så fall så blir det nog vid tre ungefär. Katarina ska bara skritta Mandy, eftersom hon åkte av idag så är det klart att hon vill ta det lite lugnt. Och jag och Penta ska fortsätta att jobba i skritten och traven, vi måste känna oss 100% säkra i skritt och trav först innan i börjar på galoppen. Och ännu känns det inte 100% bra för Penta är ju som sagt arab = väldigt speciell, han bryr sig om små saker och han är väldigt kännslig + fortfarande unghäst. Och så ska vi ju lära känna varandra bra också. Men det går ju fram åt. och jag tycker att det är kul att "bara" skritta och trava också för jag älskar verkligen hanns trav, den är helt underbar, så lätt att sitta ner på han då och när jag sitter ner så brukar jag ha lättare för att få hästar att gå i fort och jobba dom bättre helt enkelt. Sen värkligen älskar jag hans sadel! Helt underbar är den! 
Bild från google; Det är en sån Penta har! Och den passar mig helt utmärkt också! Älskar den!! :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0