Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

  • Jag måste ha min mobil vid mig hela tiden, annars känns det inte säkert. Alltingen ska den vara i byxfickan, väska (om jag är i skolan) elelr så ska den ligga någonstans nära min när jag är hemma.
  • Glömmer alltid att vattna mina blommor, vattnar dom en gång i veckan, när jag städer, haha! Tur att mamma gör det ibland med ;)
  • Jag kan äta frukost tidigast en timme efter att jag har vaknat.
  • Jag har mycket bättre självförtroende nu än vad jag hae i 7:an. Fast det verkar vara så med många.
  • Jag är livrädd för getingar, humlor, bål getingar och allt anant flygande som är svart och gult randigt. 
  • Har aldrig kvar min månadspeng länge, ni vet, så fort man är i en affär så är det massor med saker som man bara MÅSTE köpa, haha! 
  • Jag har ingen bästa vän utan har flera riktigt, riktigt bra vänner.
  • Har inte kontakt med någon från min förra skola, lite synd är det ju men så är det tyvärr..
  • Jag känner mig säkrare när jag sitter på hästryggen än i hanteringen.
  • Jag har ingen seriös bild på mig alltingen är den sönder redigerad som denna som ni får här nere eller så är jag verkligen oseriös, hahah ! 

 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0