Dag 2 – En person jag vill träffa just nu

Min farmor..
Hon är död..men jag skulle göra allt för att få träffa henne igen. Underbaraste människa finns inte. Hon förstog mig bättre än vad jag själv gör. Var var den starkaste människan jag någonsin har träffat, hon kämpade till sina sista minuter i livet. Hon hade cancer.. lärkarna gav henne besked och sa att om allt går bra så kan hon leva två månader till, vet ni hur länge hon levde? Två år. Hon hade en så stark vilja! Men jag är glad att hon dog när hon sov, när hon inte hade ont. Saknaden kommer aldrig bli mindre, saknar henne lika mycket varje dag. Men jag vet att hon har det bra nu. Hon är i himlen och har inte ont längre. När hon levde var hon en levade ängel ♥
Vi kommer träffas någon gång i himlen ♥
 
 

Kommentarer
katarina

Jag saknar henne jätte mycket också.Det var fint skrivt.M.v.h katarina

Svar: :)
Marta

2012-11-30 20:21:45
URL: http://omhastar.bloggo.nu
Ewa

Tez za Nia teskinie kochanie,bardzo ale takie jest zycie i niestety nie mamy na to wplywu,masz racje piszac ze sie kiedys spotkamy.To byl dobry czlowiek i prawdziwy przyjaciel.

Svar: <3
Marta

2012-12-01 21:41:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0