Fixat smilies! :D

Kolla! Nu har jag fixat smilies till bloggen så nu blir det inte lika tråkigt längre. Det komemr kännas mer levande eller så ;)
I helgen ska jag försöka fixa en ny design och header, jag är lite tröt på det här lila/rosa nu. Jag ahr typ haft dom färgerna sen jag började blogga. Kanske dags för någon ny färg? Mörkblått? Orange? Eller varför inte röd? Ska fundera på saken och se vad jag kommer på och när jag har tid att fixa det :) Nu ska jag ta och sova. Jag får sova med inbakad fläta varje dag nu. För mamma tog med sig plattången till Polen. Så jag fick hitta ett annat alternativ. Men det fungerar okej, mitt hår står inte åt alla möjliga håll i alla fall, hahah :D
 
Jag måste verkligen fixa nya bilder med, det känns som att jag har gamla bilder och samma bilder hela tiden..inte bra, inte bra! :P

Bjuder på en super duper fin bild på en hink som fylls med vatten, haahha! Godnatt på er!
 
 

Kommentarer
SiriL

Hej! Jäätefin blogg och vad kul att du kommenterade! Superfin blogg och skulle du villa kommentera en fråga till min frågestund? Skitfin blogg värkligen, hoppas att du har lust! ;) Kramar SiriLindblomz, länken till frågestunden här, sirilindblomz.blogg.se/2012/november/fragestund.html !

Svar: Tack så mycket! :D Ska försöka klura ut några frågor ;)
Marta

2012-11-06 22:29:26
URL: http://sirilindblomz.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0