Godnatt!

Imorgon är det sista lediga dagen, sne börjar allt igen, skolan, läxorna, stallet och allt det :)
Känns både bra och dåligt. Det har varit skönt att vara ledig men det är roligare att leva livet med alla rutinerna igen. Och nu tillkommer en ny rutin, lektions ridning på tisdagar och det är jag väldigt taggad för! Nu när jag inte har Svea längre så kommer jag ha mer tid till läxor så jag komemr inte behöva stressa, det kommer vara skönt. Sen så blir det ju fortfarande mycket stall och ridning :)
Pappa får fota på tisdag så vem vet det kanske kommer upp en ny header snart ;)
 
Godnatt!


I miss you..

Kommentarer
Evelina

SV: tack detsamma! :)

Svar: Tack :)
Marta

2012-11-04 09:40:50
URL: http://rapides.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0