Helgen

Har inget att blogga om, dte har typ inte hänt något alls i helgen. Den var riktigt lugn! Hade tid till att ändra designen på bloggen, rida, fixa naglar, städa och lite sånt, och ändå så hade jag hur mycket tid som helst till att sitta vid datorn. Fick mycket tid till att verkligen vila upp mig. 
 
Denna veckan komemr bli som förra veckan. Inte mycket stall utan bara vara hemma. Därför att min pappa jobbar rätt länge, dessutom tar det en halv timme att köra tillbaka hem för honom så då är han hemma extra sent. Och jag måste ju vara hemma med Katarina, vilket gör att jag inte kan åka till stallet så ofta, annars så hade jag åkt med Emma till stallet nästan varje dag. Men mamma komemr förmodligen hem på lördag och då kan kommer jag åka med Emma till stallet mycket, mycket oftare. Denna veckan har det ju inte alls blivigt något. Lite synd men som sagt mamma komme rom en vecka och då kör jag igång med det "vanliga" livet igen. 
 
Imorgon är det måndag igen, på söndagar brukar det kännas rätt kul med en ny vecka i skolan men på måndags morgonen känner man annurlunda, haha! 
 
Har inte riktigt vant mig vid den nya designen än, särskillt inte med det att texten är vit. Vet inte om jag kommer vänja mig, om inte så byter vi igen, haha! tror nästan att det blir så, för jag gillar verkligen inte det att det är svart bakgrund och vit text. Så då kanske jag har något att göra i eftermiddag!
 
Godnatt <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0