Hoppat hopprep XD

Som jag skrev igår så ska vi ha bi-test i skolan på tisdag (det är att man springer på tid). Och mitt mål är att få över  8 minuter. Helst så skulle jag vilja få över 10 minuter. Men jag blir nöjd om jag får över 8 också. Så jag ska hoppa hopprep varje dag nu tills tisdag och under dom dagarna så vill jag kunna hoppa i 15 minuter utan att pausa. För då borde jag kunna klara att springa i 10 minuter. Än så länge kan jag hoppa 5 min utan att pausa. Så jag måste få upp min kondis, lite haha! Och min kondis är verkligen inte bra nu när jag inte rider varje dag, särskilt med tanken på att jag typ bara hara suttit hemma i 2  veckor (jag var ju lite tvungen för jag måste ju vara med Katarina, annars så hade jag varit i stallet varje dag). När jag hade Svea så kunde jag sitta ner på henne och trimma ett helt ridpass och hon var inte världens lättaste att sitta ner på heller. Men nu kan jag inte det längre. Och min mage alltså.. usch! När mamma är hemma då ska jag få tillbaka min kondis! Då kommerjag inte behöva sitta hemma med Katarina varje dag ! Utan jag kommer vara i stallet varje dag! 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0