Jag hade rätt, det var hoppning idag! :)

Mina ben är ännu mer döda nu. Men det var helt klart värt det. Hade Figo, så mina nya sporrar kom till användning första gången. Vi hae två hinder på en långsida och på Figo hade jag ungefär 4 galoppsprång i mellan. Vi började galoppera över dom när bommarna låg på marken och sen så höjde Pia dom hela tiden tills det blev ca. 50 cm. Så ingen höjdhoppning var det inte idag men det var riktigt kul! Lyckades lägga Figo rätt på alla sprången och han fick en fin och lagom snabb galopp tillslut. Så jag är nöj idag! Nästa gång är det då dressyr och sen markarbete och sen hoppning igen! :)
 
Tänkte åka med Emma till stallet imorgon men jag får hoppa över det, då det verkligen är skit mycket i skolan nu, nu ska det fixas "slutklämmar" på alla arbeten, sen är det massor me läxor och prov också. Hade tänkt vara hemma på torsdag och plugga istället men jag måste till stan och köpa nya skor. Rätt kallt i converse nu. Tror att det blir dom här:
Riktigt coola är dom med den snea ragkedjan! 

Kommentarer
fanny & filippa - Hästblogg

Vad bra,allt är bra med oss också :)

Svar: vad bra! :)
Marta

2012-11-27 20:45:45
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0