Jävla kakor!

Har nyss kommit hem. Har varit ute och "sålt" (eller försökt sälja) kakor. I ska lämna in beställningslistorna imorgon och jag har sålt 3 burkar. Det var ett måste att alla skulle sälja 8, så mamma och pappa ni har kanske inte lust att köpa 5 paket kakor? :)
 
Nee, men allvarligt! Jag blir såt trött på sånt. Särskillt när det är så som det var idag, folk är hemma man ser att dom sitter och kollar på tv men så ringer man på dörren och dom bara dissar en.. Dess utom så är det tre andra klasser som säljer nu. Så alla har typ redan köpt. Men vad säger klassen när vi ska sälja något? Jo, dom flesta säger "Vi säljer kakor!! Det är så lätt att sälja! Alla vill köpa". Neeej! INGEN vill köpa! 
 
 
Nu ska jag äta och kolla på film, sen måste jag öva på franska redovisningen som jag ska kunna tills imorgon. Så vi hörs lite senare :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0