Katarina, jag stryper dig snart!

Jag är så arg nu! Jag fattar att småsyskon kan vara jobbiga men inte hela tiden och inte varje dag. Det första hon gjorde idag när jag kom var att smälla till mig med sin väska, sen hållde hon på så hela vägen hem. Och dessutom så hängde hon typ i min väska och så skrk hon och hållde på. Inte för att det gör ont men det är j*vligt störande. Och hon gör det BARA när det är några som går bakam/framför oss. När vi går själva så är hon hur snäll som helst. Hon försöker nog vara "cool". Hahah, i så fall lyckas hon inte så bra. Är så himla förbannad på henne. J*vla unge!
 
Annars så var hela dagen i skolan okej. Huvudvärket gick över snabbt och kännde verkligen att ajg fick mycket gjort på lektionerna :) Nu ska jag äta pizza (mina vanliga måltid, hahah! Nu när mamma är i Polen i alla fall) och så ska jag läsa lite bloggar och sen efter det så blir det läxor! 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0