Klar!

Nu är jag klar med alla läxor! Katarina har ju teater varhe torsdag så pappa och hon var i stan och då köpte dom lite Mcdonald's mat till mig :) Gott! Jag komemr säkert bli jätte fet, hahah! Får inte äta sånt så ofta. Och nu känns det dess utom som att jag inte gör någonting på fritiden. Men jag kan ju inte göra något nu när mamam är i Polen för jag kan inte lämna Katarina ensam hemma. Men när mamam kommer tillbaka så ska jag åka med Emma till stallet mycket oftare, sen ska jag spriga minst 2 gånger i veckan och så får jag ju be pappa skjutsa mig till Pentagon oftare också. Det har bara blivit att jag rider han på helgerna nu. Det är ju faktiskt runt 8 km dit så jag kan inte gå direkt. Och pappa jobbar så sent nu så han kan typ aldrig skjutsa dit. Nu ska jag duscha och så hörs vi sen! 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0