Lektion idag :)

Bitestet, eller hur stavas det, beetestet kanske? Aja, det gick rätt okej. Det var inte på tid utan typ nivåer. Jag kom till 6,3 sen orkade jag inte mer. Men jag är rätt nöjd i alla fall, för dte var typ 10 minuter, så jag har kommit över mitt mål. 
 
Sen är det ju ridlektion i Alvesta. Rätt taggad! :D Är så nyfiken på vilke häst jag kommer få! Så klart vill jag rida Samantha men jag kanske inte kan rida henne varje gång och då skulle jag vilja rida Cardinal, Winnie eller varför inte Hi-Jack. Han har så stora och steg och är lagom pigg. Vi får ju se vilken häst det blir ;)
 
Cattade lite med Sveas ägare idag. Frågade hur det är med Svea och om hon har hittat en annan fodervärd/köpare till henne. Och Svea mår bra! Karin (ägaren) har inte börjat leta någon till henne ännu, så hon får bara ta det lugnt nu :) Och det är ju bra!
 
Saknar henne så det gör ont, min fina surtant! ♥

Kommentarer
Malin

Vi brukar också ha beeptest. Det är så jobbigt ;)

Svar: Ja, väldigt jobbigt, jag har astma också så jag kan inte springa lika länge som alla andra heller. Och så glömde jag såklart ta min astmamedicin, haha! XD
Marta

2012-11-20 20:03:01
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0