Mitt hjärta ♥

Gissa på vilken hästs rygg jag satt på idag? Samanthas! Var tvungen att dubbel kolla för att se om jag såg rätt, men det var rätt det stog Samantha vid mitt namn. Finne ringea ord för att beskriva hur glad jag är! ♥ Jag har verkligen förstått att jag inte vill ha egen häst, jag måste träffa Samantha. 
 
Jag njöt av varje steg på hennes rygg, jag hittade tillbaka alla "knapparna" på henne. Den kännslan man får av att sitta på denna hästens rygg går knappt att beskriva. Den kännslan att känna sig bäst i hela gruppen även om amn kanske inte rider "bäst", den farten i henne, alltså jag har tränings värk.. i armarna.. Hahah! Glömmde en grej när vi skulle fatta galopp, så hon ville inte fatta galopp i början, men hennes trav var nästa lika snabb som galoppen, hahah! Sen kom jag på det, det är inte att jag måste vara starkare i benen, eller "kicka" till henne utan jag ska samtidigt som jag lägger galopp skänklen så ska jag krama rätt hårt i tyglarna, annars fattar hon inte galopp utan rusar iväg i trav i stället. Men sen när jag kom på det så gick det alldels utmärkt igen! Hennes galopp alltså.. finner inga ord, det är den bästa känslan som ajg har fått i hela mitt liv. Nu förstår jag vad som saknades i mitt liv, det var min allra bästa vän, min älskling, min ängel, min princessa, min Samantha ♥ 
Mitt liv är perfekt nu, jag vill inte ändra någonting, man måste inte ha egen häst för att va lycklig, utan man måste vara med den hästen som får en lycklig! 
 
Det var 6 månader sen, sen jag var så lycklig! Då trodde jag att ja satt på Samanthas rygg sista gången, men nej! Det kommer bli många fler! Och jag kommer aldrig lämna dig, Samantha!
 
Forever together, whatever happens ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0