Nu är det klart!

Så nu är jag klar med designen och headern :) Är inte så jätte nöjd men det blev oekj, nu får det vara så ett tag tills jag känner att jag vill ändra igen. Kanske om ett tag när jag ahr fått lite mer nya bilder. Det blev mycket mörkare nu emn jag kännde helt enkelt för det. Och nu har jag ändå haft rosa och lila hela tiden så det var ju en stor skillnad. Sen så tog jag en annan mall också för jag tröttnade på dne gamla lite, tyckte att den var fin men ändå så där uttjatad som man brukar säga när man har lyssnat för mycket på en låt :P 

Imorgon ska jag skriva en längre pressentation som alltid kommer ligga i kategorin pressentation så om man nyss har börjat läsa min blogg så kommer man alltid kunna gå in dit för att få veta lite mer om mig. Sen måste jag också skriva den där kortare "Om" texten. Alltså typ lite vad bloggen handlar om, vad jag heter och så där. Men nu tänkte jag ta och svara på frågorna lite snabbt innan jag går och lägger mig. Det kommer ärliga svar :)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0