Ny duschad

Sitter ny duschad i sängen med datan i knät & kollar hästar. Även om vi inte planerar att köpa någon nu så är det alltid intressan att bara kolla enom några sidor på hastnet. Kolla vad som finns och i vilka priser liksom. Och sen om vi någon gång bestämmer oss för att köpa häst så är jag nog mest sugen på unghäst, har börjat gilla det nu. Det har på något sätt liksom blivit så att jag har ridit unghästar den senaste tiden, och börjat gilla det mer och mer och lära sig förstå unghästar mer och mer. Först Desperado i Polen, 6 år och hingst, sen har jag ridit flera av Anna-Karins hästar, sen Svea riktigt unghäst beteende och typ inte alls skolad, bara skritt, trav, galopp och broms, och nu till sist Pentagon som fortfarande 6 år+att han är arab. Jag ahr verkligen börjat gilla det nu. Vem vet, jag skanske inte ska ut och tävla när jag blir duktigare, utan utbilda unghästar kanske? ;) Det är bara tankar! Men som sagt, vi ska inte köpa häst nu och inte på ett bra tag heller, jag vill inte det nu, det är bra som det är!
 
Svea ♥ ♥ ♥ 

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0