Prestationsångest..

Messade nyss med My. Hon sa att vi ska hoppa idag. Nu har jag verkligen prestationsångest. Jag vill så gärna rida i denna gruppen men om jag failar nu så får ajg aknske rida i en annan grupp.. Ööööhh, jag måste klara det. jag har ju hoppat många (kanske inte jätte många gånger men flera gånger i alla fall) gånger så det borde ju gå rätt okej ändå, fast kanske inte. Det beror på vilken häst jag får. Om jag får Samatha så är jag inte alls orolig men om jag får någon annan så är jag inte 100% säker på att det komemr gå okej. Jag litar ju så mycket på Samatha och jag vet hur man ska rida henen och kan liksom känna av hur hon är och så. Det kan jag inte om jag rider någon annan häst. Hoppas på Samantha nu! Annars så vet jag inte hur det kommer gå.. Höjden spelar ingen roll utan om vi ska hoppa bana så akn jag faila för jag har aldrig hoppat bana förut..
 
Håll tummarna nu!

Om det blir du och jag så fixar vi det Sammy!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0