Puttsat!

Nu har jag putsat alla mina ridskor och chaps! :) Känns skönt att ha det gjort och att ha lite rena skor på hyllan. När jag hade Svea så hade jag inte tid för att göra det. Har även fikat lite med familjen, paj och chockladmjölk <3
 
Jag behöver verkligen några fodrade ridstövlar i år. Jag hade det inte förra året men då red jag bara en gång i veckan vilket inte är särskillt mycket. Men i år ska jag skaffa det :)
 
Har ni några tips på bra foderade, varma ridstövlar till ett bra pris också? :)
 

Kommentarer
Evelina

Jättefin blogg!:) kan tipsa om dessa:http://www.hooks.se/product.aspx?productid=200075&deptid=80&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC vinterstövlarna från hööks, dom är jättesköna, snygga & hyffsat pris :)

Svar: Tack! :) Dom var fin! Ska nog åka till hööks och prova dom någon dag :)
Marta

2012-11-03 20:48:47
URL: http://rapides.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0