Rida Pentagon imorgon!

Heej!
Kom nyss hem!
 
Imorgon vid kl.12 ska vi ut till Mandy och Pentagon och rida. Ska skritta och trava lite, får se hur det går. Man jag har bestät mig att vi ska ta det lugnt och utvecklas tillsammans, så som jag gjorde med Svea och inte ta allt på början. Så imorgon ska vi bara skritta och trava lite. Vill få han att lyssna på mig i skritt och trav först innan vi går över till galoppen. Men man kan ju göra mycket roligt i bara skritt och trav. Dressyr pass i skritt och trav? :) Ska be pappa fota, så att det akn komma upp lite nya bilder här på bloggen, annars blir det ju rätt tråkigt och ni har ju inte ens fått några bilder på mig och Penta innan. Så det är ju väl dags för det nu. 
 
Jag har verkligen börjat gilla att ha snygga qutfits när jag rider, haha! Jag har mycket mer grejer nu än vad jag hade innan också så det är lättare att hitta på något fint av det. Vet inte riktigt vad det blir imorgon men det kan jag väl fixa på bild när jag har det på mig :) Skulle ni tycka det det vare roligt? För det har jag faktiskt aldrig lagt upp på bloggen innan. Tror att jag ska börja göra det lite då och då. 
 
Hörs sen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0