Ridpasset

Pantagon var så himla fin! Han skötte sig utmärkt! Gick i form mycket och lyssnade på mig jätte bra! Det blev ett "dressyr" pass. Men mycket skänkelvikningar, volter, halter, böjningar på volter och sånt :) Jag älskar verkligen hans sadel den passar mig så bra, det är en stubben hoppsadel. Jag var bestämd till han från början och det gav ju bra resultat, en nöjd Pentagon och en nöjd Marta efter passet! :) Och som tur är så regnade det inte för en gångs skull. Det brukar nästan alltid regna när vi är där. 

Mandy skötte sig inte så bra dock. Hon är så envis den lilla ponnyn! Och Katarina vågar inte roiktigt säga ifrån. Men det bör väl bli bra snart. 
 
Pappa tog några kort, det blev inte så många men några i alla fall. Ska lägga upp dom nu :)

Kommentarer
Ewa

Moje kochane zabki jak slicznie jezdzicie.

Svar: Dzienken <3
Marta

2012-11-12 15:28:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0