Ska nog fixa desigen nu

Nu sitter jag ny duschad i sängen. Klockan är bara 21.34 och det är fredag så jag har inte lust att sova ännu. Har inget annat att göra så jag får ju försöka fixa ihop en ny design med en ny header :) Önska mig lycka till för ajg är inte så bra på det, header kan jag göra men inte designer, koderna och allt det.. Men jag ska göra mitt bästa. Känner att den här "mörka" design stilen som jag har nu passar mig inte så bra. Jag är ju ändå väldigt glad och positiv (oftast) då ska det väl vara något färglatt! Vi får se vad det blir ;)
 
Hörs om en stund!
 
 <3

Kommentarer
Malin

Kan inte du göra en presentation om dig och dom hästarna du rider? :)

Svar: Visst! Kan göra det idag! :)
Marta

2012-11-24 08:04:25
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0