Ska till Penta imon

Imorgon vid tolv ska jag åka till Pentagon. Katarina med såklart! Vet inte om vi ska rida tillsamman eller inte, för Katarina kunde typ inte koncentrera sig när Pentagon var med (för hon var nog lite skrämd med tanken på det hon såg han göra precis när jag började rida han). Annars så komemr det ju ta längre tid och då får jag först hjälpa Katarina från marken när hon rider, jag vet jag är ingen ridlärare, hahah och jag är inte så duktig helle rmen Katarina behöver en ren coachning, det räcker om jag bara säger "Nä, men nu blir du arg på Mandy och säger till henne ordenkligt att ni ska svänga där!" och det fungerar typ inte när jag sitte rpå Penta och försöekr jobba han bra samtidigt som jag ska koncentrera mig på vart Katarina är så att jag inte "rider på" henne och samtidigt ska jag coacha henne och se till att hon är bestämd och envis och Katarina ska ju hålla koll på vad jag är så att hon inte är helt i vägen hela tiden och så är hon typ rädd för Penta så hon vill verkligen inte komma i närheten av han när vi rider. Men samtidigt så måste Katarina vänja sig lite vid att rida själv och kunna rida Mandy mer på "egen hand". För om jag sår på marken så slutar det oftast med att jag kommer fram till dom och hjälper Katarina och då får Mandy mer respekt för mig och hon ska ju egentligen få respekt för Katarina. Men samtidigt så vill jag kunna jobba Pentagon bättre och verkligen koncentrera mig mer och så vill jag testa att galoppera han och det vet jag ju inte riktigt hur det komemr att gå, så ajg är faktiskt lite sugen på att rida enskillt imorgon :) Vi får se hur vi gör, det beror ju också lite på hur mycket tid vi har :) 
 

 

Kommentarer
Malin

Vilken söt liten ponny! :)

Svar: Japp, hon är jätte gullig och bara 95 cm i mnkh, hihih! :D
Marta

2012-11-16 22:13:48
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0