Svar på frågestunden

Gör som vanligt, frågorna i det text och svaren i mormal :)
 
Frågorna av: Sara, http://sarahermansson.se/
hur gammal är du? har du en egen häst?  

fin blogg! 

Jag är 14 år. Har ingen egen häst men jag hade en foder häst som kte tillbaka till sin ägare för två veckor sen.. Så nu har jag en medryttar häst och rider på ridskola.
Tack! Din blogg är också jätte fin! :)
 
 
Frågorna av Malin, http://malinottenback.blogg.se/
* Vad skulle du göra om du fick 1 miljon? 
Köpa Flying Samantha, för jag tror att ridskolan hade sålt henne för ett så bra bud ;)
 
* Favorit märke inom häst världen? 
Moutain Horse! Jätte fina och stilrena grejer!

* Favorit hästras? 
Har ingen direkt favorit ras men jag fastnar ofta för hästar som har lite arab i sig. 

* Beskriv din drömhäst, ras, utseende, temprament.. 
Ett stort sto på 170 cm i mnkh. Fux men 4 vita strumpor och bläs. Hanovare (stavning, haha), tävlingshäst formen (alltså mycket muckeler och så), snäll, cool, tuff och pigg! Men Samantha är no1 för alltid så denna är drömhäst no2 ;)
 
* Favorit klädaffär? 
New Yorker!! As cool affär!

* Favorit blogg? 
Jag följer såå många bloggar, dagligen, läser alla deras inlägg, noga, följer säkert över 30 bloggar. Men har ännu inte hittat min favorit, men jag gillar ponnysmurfarnas.se och similar.blogg.se mest tror jag, men ändå inga favoriter :)

* Vilka bloggar läser du? 
Uhh, måååånga! Följer alla via blogglovin så jag missar inte ett ända inlägg. Orkar inte skriva upp alla bloggarna men jag följer din blogg :)
 
 
Frågorna av SiriL, http://sirilindblomz.blogg.se/
- Har du häst/ponny? Isf a-b-c eller d? 
Har ingen häst nu men för två veckor sen så hade jag fortfarande min foder ponny som var en d-ponny :)
- Pojkvän, om vad heter den, hur gammal är den? Om inte gillar du någon för tillfället.. 
Har ingen pojkvän. Men jag gillar någon väldigt mycket och har gjort det länge.. ;)
- Blondin/Brunett? 
På mig så brunett, annars så är alla fina som dom är :)
-Kissie/Kenza? 
Kissie
-Favvo affär innom ridningen enligt dig? 
Börjes! Har dock ganska långt dit så är inte där ofta.
- Sommar/Vinter? 
Sommar helt klart! :D
Lite fråger där, hoppas du svarar!  
 
 
Frågorna av Elin 
- Har du kvar Svea elr inte? Eftersom det står i inlägget du skrev efter det här att det var den näst sista bilden du tog på henne.
Har inte kvar henne. Hon åkte tillbaka till sin ägare för två veckor sen. Det blir bäst så för både henne och mig, jag behöve ren häst som kan lära mig och hon behöver en ryttare som kan lära henne :) Saknar henne mycket men jag har accepterat det nu.
 
- Vart i Sverige bor du? 
Kronoberg :)
- Har du ridit på ridskola förut? 
Ja :) På två olika, och nu är har jag börjat rida i den jag trivdes i mest igen! 
- Favoritbloggar? 
Som jag har svarat på liknande fråga innan så har jag ännu inte hittat någon riktigt favvo blogg. Även fast jag följer väldigt många bloggar dagligen så finns det ännu ingen favorit. Men jag gillar ponnysmurfarnas.se och similar.blogg.se mycket! :)


Tack för alla frågorna! Nu kanske lite mer saker är klara för er :) 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0