Together forever, whatever happens ♥

Min lektion slutade för mer än 1 och en halv timme sen, och jag kan fortfarande inte sluta att le. Kan ni lista ut vilken häst jag red? ;) 
 
Samantha såklart!
 
Nu är jag bara ännu säkrare på att jag inte vill ha egen häst. Det finns bara en häst för mig, Flying Samantha. 
 
Vi hade markarbete idag. Mycket arbetstrav på volter och sen det som vara roligast, galopp bommar på C volten.  Alltså jag vet inte hur jag ska skriva det.. Jag skrattade och hade glädje tårar i ögonen hela tiden. Pia, ridläraren, sa att dom stora hästarna skulle ha 3-4 galopp språng mellan bommarna, vet ni hur många  vi hade? 
Vi hade två, det gick 250 km/h men det var verkligen länge sen jag hade så kul! Kunde inte låta bli att skratta! och till slut började Pia (ridläraren) också skratta, hahah! Jag har ALDRIG älskat någon häst så mycket som jag älskar Samantha, inte ens hälften. Förstår ni den kännslan när du står med en "i ordning gjord" häst i en öppen box och väntar på att ridhusdörren ska öppnas och att ridläraren kommer och säger att ni får gå in, du klappar "din" häst och hästen slappnar av hel och går ett steg närmare dig, eller den kännslan när du rider förbi speglarna i ridhuset och hästen kollar på dig VARJE gång, eller den känslan när du nyss har hoppat av, står brevid hästen, väntar på att en ryttare som ska rida den hästen nästa lektion ska komma, och hästen vänder på huvudet mot dig och kollar dig RAKT in i DINA ögon, alltså jag belv helt kallsvettig. Det är såna kännslor/grejer som får dig att förstå att JUST den hästen älskar JUST dig! ♥
 
Vet verkligen inte hur jag ska skriva det så att ni förstår, på ett enkelt sätt kanske, Flying Samantha är mitt livs stora kärlek som ALDRIG kommer gå över/försvinna. Jag kommer förmodligen ha möjlighet att skaffa egen häst nästa sommar, mina föräldrar kommer nog "erbjuda" mig det, men vet ni vad? Jag kommer tacka nej. Det spelar ingen roll om jag rider 1 gång i veckan eller en gång i månaden, bara jag får träffa och rida min älskling ♥
 
Together forever, whatever happens ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0