Vaknade kl. 11.30, hahah!

Idag vaknade jag kl. 11.30, elle det var Katarina som väckte mig för vi skulle ju ut till Pentagon och Mandy och rida :)
 
Så länge har jag inte sovit på lääääänge. Till halv tolv alltså, hahah! Så nu är jag riktigt utvilad och taggad på att börja skolan och livet utan egen häst på måndag. Jag hade ju 5 vilodagar från hästarna, men nu är jag tillbaka igen, laddad med mycket energi!
 
Ridningen gick bra idag. Han skötte sig utmärkt, men det var kanske för att vi bara skrittade ;)
Eftersom jag inte behövde jobba han så mycket så la jag ner all fokus på min sits. Redigerade den hela tiden så till slut blev den faktiskt rätt bra :) Skönt att bara få skritta ibland. Nu längtar jag tills på tisdag, jag är väldigt taggad men ändå lite nervös, hoppas det går bra! 
 
Ha en bra dag, vi hörs sen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0