Wiiiihoooo!!! :D

SNart ska jag till en kompis och där ska vi göra i ordning oss och sen åker vi till en annan kompis och så ska vi ha haloween fest. Vi ska sova över där så ajg komme rhem imorgon på morgonen. 
 
Vi var i ridskolan idag och pratade med Pia (stall chefen). Jag kan inte bli delfodervärd på Samantha för hon går på rätt många lektioner nu. MEN jag ska förmodligen börja rida där igen! På tisdagar för Pia och hon sa att det inte är någon som brukar ha Samantha i den gruppen så jag ska få rida henne nästan varje gång! :D  
Det är en grupp som är väldig duktig. Men Pia tyckete att jag verkade passa i den gruppen, så jag får väl rida så bra jag kan. Nu gäller det bara att övertala min pappa. Tänk att rida Samantha i en typ hoppgrupp. Där rider också My!! :D <3 Ska bli skit kul att börja rida i den gruppen, bara pappa säger ja. Det är på tisdagar kl. 18. Om jag börjar rida där så är mina planer så här:
 
  • Ridlektion 1 gång i veckan på tisdag
  • Rida Pentagon 2 gånger i veckan
  • Springa 2 gånger i veckan
  • 1 ledig dag, det blir nog på torsdag tror jag
  • Resten av dom dagarna som blir över ska jag följa med Emma till stallet eller Emmas mamma (Anna-Karin, stuteriet) 
 
Det låter väl bra? :) Och den gruppen är så duktig så att dom får vara med på tävlingar så det aknske jag också får om jag rider där ett tag!

Ha en bra eftermiddag, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0