Wiiiiiihoooooo!

Statistiken är helt grym! Har aldrig varit så bra och ajg har heller aldrig äns tänk att den skulle kunna bli så bra! tack dressyrmupparna.se. Och tur var ju att jag skickade den där kommentaren :)
 
Bitest imorgon, får jag över 8 min så blir jag nöjd. Men helst vill jag få över 10 min. Sen är det ju faktiskt lektion i Alvesta på eftermiddan. En vecka gick ju snabbt, det känns som att det var typ 3 dagar sen jag red där. Undrar vilken häst jag komemr få? :) Hoppas ju såklart på Samantha ♥ Annars så hade det varit kul att rida Winnie faktiskt. Den lilla surtanten, hahah! Nee, emn hon är faktiskt rätt okej att rida. Hon går så fint i form hela tiden, dock är hon rätt stutsik att sitta ner på. Så jag rider hellre lätt på henne. Och så skulle jag vilja testa om jag klarar av att göra i ordning henne. Om ni inte vet hur hon är så kan jag bara säga att jag aldrig har sätt en sån galen häst, sparkas med typ alla fyra samtidigt, bits och försöker knuffa in en i väggen. Men innan jag slutade rida där i våras så kunde ajg faktiskt klara av den tanten. Det hade varit kul att få sitta på Cardinals rygg också, en gammal (24år) d-ponny som har flera SM guld i bagaget. Han har en hel del kvar av tävlingsponny temperamenget, pigg är han kan man säga ;) 
 
Annars typ inga andra planer imorgon. Ta det lugnt efter skolan, innan ridningen, kanske göra lite av Engelska arbetet eller försöka komma på vad jag ska prata om på 5 minuters talet. Usch! Hatar sånt! Redovis grejer munkligt inför klassen är bland det värsta jag vet och nu ska jag så där och babbla i 5 minuter, kul? Nej! Vi har 2 veckor till på oss och jag vet inte ens vad jag ska prata om. 
En till grej ang. skolan, fick ett C i läsförståelse i engeöslan idag. Jag som tyckte att engelskan gick så dåligt, det kanske går bättre än vad jag tror. 
 
Nu fick ni ett inlägg om allt och inget typ, heheh, det får ni leva med! Vi hörs imorgon! Sov gott goa läsare! 
 
 
Följ min blogg via bloglovin? Klicka här: http://www.bloglovin.com/blog/3712087/willnevergiveup
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0