Dagens planer

Emma jobbar över idag så jag ska till stallet lite senara och bara fixa lite och sen hem igen :) Ingen ridning alltså. Bara sitta hemma och ta det lugnt. Julia (hon som kom till oss i helgen) komme rkanske annars så har jag inget mer att göra. Dte är rätt läxfritt denna veckan också, bara NO läxa och det har jag typ redan gjort.
 


Jag förstår dte där med Svea nu. Hon ska tillbaka. Om hon hamnar hos en ryttare som kan utbilda henne bra så kan hon bli en riktig duktig ponny för utbildningsmässig är hon som en 4 åring och det är ju lite för lite för mig. Och om jag får en annan häst så kan jag också bli dukig snabbare än va djag hade blivit på Svea. Inget att göra åt saken bara acceptera det och gå vidare. När hon har åkt så går jag tillbaka till emdryttar och skötar livet, haha! Mina planer är att rida Macken 1 gång varannan vecka, rida Pentagon 3 gånger i veckan (om hans ägare vill det, fast det tror jag!), stuteriet hos Anna-Karin så klart! Och hjälpa Emma i hennes stall, om hon vill. + att jag ska springa 3 km minst 2 dagar i veckan. Så det komemr ju bli rätt mycket ändå om allt blir som jag planerar. 

People changes, things goes wrong, but remember..
Life goes on!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0