Hellö

Idag glömmde jag helt enkelt bloggen, sorry. Jag gjorde något hela dagen och satt inte vid datas sen morgonen fram tills nu. Jag var med Katarina när hon red Mandy, det gick väldigt bra för dom idag. Dom gjorde till och med en galoppfattning! :) Sen skyndade vi hem och åt. Sen åkte jag till stallet fixade allt och red Svea. Det gick jätte bra idag! Hon var svettig för första gången idag. Hon har lite svårt för att fatta höger galopp så jag testade det flera gånger och sen när det verkligen inte gick så hoppade Emma upp och försökte och hon sa att hon förstår mig att jag har svårt för att få henne att fatta höger galopp för att det är verkligen svårt och så sa hon att det känns att hon orkar mer nu och att hon har byggt upp lite muskler nu! Och det känns ju rätt bra. Det känns bättre nu med att Svea ska tillbaka, jag har förstått det nu. Det är inte rätt häst för mig, hon kan förstöra mig och jag henne. Hon kan bli en riktig duktig ponny om hon hamnar hos rätt ryttare som kan utbilda henne rätt och om jag får en annan häst som kan lära mig så kan jag också bli mycket duktigare. 
Och nu har vi gäster :)) 

Nu taggar man sista skolvecka innan lovet, och dte känns ju riktigt nice! Det känns verkligen att jag behöver lite ledigt nu. 

När jag inte har Svea längre så har jag bestämt mig att jag att ajg ska springa 3 km nästan varje dag. Jag vill bli lite smalare + få upp kondisen x)
 
Vi hörs nog inte mer idag så godnatt på er och hörs imorgon!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0