Helt pirrig

Jag är helt pirrig nu. Idag åkte jag till ridskolan för att prata med en ridlärare om jag får bli delfodervärd på Samantha. Dom hade teori som slutade kl. 18 så vi kom för sent. Men jag träffade henne som jag behövde träffa nu för att förstå allt, Samantha. Det kan finnas många hästar man gillar men det finns en man älskar och det är Samantha för mig! Jag fick värsta glad pillerna. Nu försår jag helt. Dte var rätt beslut med Svea. Jag gillade henne men jag älskade inte henne på det sättet jag älskar Samantha. Jag hängde nästan i halsen på henne. Och hon hade inget emot det. Jag var så jäkla glad. Kramade, pussade, klappade och allt möjligt. När vi skulle gå så var ajg på väg ut från boxen och då kom hon fram till mig och la hennes mule mot min munn. Det finns igga ord att beskriva det hästen med, en ren skönhet som är klokare än flera människor med en enormt tor personlighet och hjärta. Man såg verkligen at hon minns mig. Hon gillar inte när man klappar/borstar huvudet på henne men det lät hon alltid mig göra. Och det gjorde hon nu också. Hon brukar inte vilja ta upp bakhovarna, men det gjorde hon alltid för mig, det gjorde hon också idag. När hon såg mig blev henne ögon större. Även om mamma och Katarina med var inne i boxen så var hon med mig hela tiden, flyttade jag på mig kom hon närmare mig. Ååå vad jag älskar henne, min vita ängel! Har inte varit så glad på lääänge!! 
 
Det var bra att jag åkte dit, Samantha fick mig att förstå vilke häst jag ienkligen älskar och det är hon, min älskade Flying Samantha. Och jag har förstått en till grej, jag vill hellre rida Samantha 1 gång i veckan än att ha egen häst. Jag älskar henne över allt annat, så är det. Det var hon som saknades hela tiden. Mitt liv var bra men inte perfekt, nu är det perfekt bara för att jag har träffat henne igen! Mitt hjärta, jag gör allt för henne!
 
Mamma ska ringa och prata med en ridlärare imorgon om jag får bli delfodervärd på henne. Inget annat än att hålla tummarna behövs.
 
Jag säger det som jag alltid har sagt sen jag träffade henne, "Du och jag för alltid, Samantha".

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0