Jag ångrar mig

Jag ångrar mig! Bilderna på stallet komem rinte alls upp idag. Utan om ett tag. Jag ska ta många fler kort, redigera dom lite så att ljuset blir bra och lägga till en beskrivning så att ni får en uppfatning om vad det är eller vart för någon stans det befinner sig. Ska ta kort på hela anläggningen och inte bara stallet. Det blir nog bättre så :)
 
Jag har så mycket jag vill skriva om nu! Det känns verkligen att jag är i min bästa blogg period nu. Har massor med ideer om vad jag ska skriva om och så blir jag mer motivierad när jag kollar på statistiken och alla kommentarerna. Ni har verkligen blivit mycket bättre på att kommentera nu, nu är det inte bara såna kommentarer som "fin blogg! kika gärna in på min med (och så längar ni eran blogg" utan nu ser jag att ni läser för ni skriver liksom vad ni tycker och så. Och det är så mycket bättre! Och ajg tror faktiskt att jag har blivit bättre på att blogga också. Min inlägg verkar inte lika korta och "bild lösa" om innan utan nu försöker jag få med lite bilder (även om det kanske inte är så nya bilder) och mer text. Jag ahr så mycket ideer på va djag akn sskriva om nu så jag ska ta mig en stund nu och skriva lute tidsinställda tills imorgon eftersom jag verkligen är sugen på att blogga nu och jag är typ inte hemma hela dagen imorgon. Och jag publicerar dom inte idag för det känns som att ni har fått lagom med update idag. 
 
Godnatt!
Vi hörs imorgon, kommer tidsinställda, jag ska mobil blogga lite och så  ska jag försöka blogga lite längre inlägg vid datorn så mycket jag hinner!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0