Jag är tillbaka

Ja.. hur ska man börja?
Pappa kom och hämtade mig från stallet förra lördagen och han sa att vi måste skynda oss hem för vi ska till Polen för mormor har cancer. Och så var det, vi packade snabbt och åkte till Polen. Ni undrar säkert hur det är med min mormor, hon ska opereras om två veckor och då åker min mamma till Polen igen. Men vi ville träffa henne, för vi visste inte hur alvarlit det var. För 4 år sen så han jag inte säga hejdå till min älskade farmor.. 
Men nu är det inte 100% säkert att min mormor har cancer men det är stor chans till att hon har det. Men vi får se hur det blir. Man kan ju inte göra något åt det :(
 
Ni kanske undrar hur det har varit med Svea under tiden? Jo, Emma tog hand om henne. Men nu ska jag ju åka till stallet och sköta om henne varje dag precis så som innan, tills hennes ägare har hittat något annat hem åt henne. 
 
Jag har saknat bloggandet lite för man är typ beroende nu men jag har inte tänkte på det så mycket..
Men nu ska jag blogga som vanligt igen, elelr försöka i alla fall och jag hoppas att ni vill fortsätta läsa också! 
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0