Lugn dag

Idag så skulle Emma jobba över igen så jag följde med henne till stallet nästan direkt efter skolan. Vi fixade allt det nödvändiga snabbt och så tog vi in alla hästarna och sen packade jag lite påsar med hö och så hämtade pappa mig. Var hemma från stallet redan vid kvart över fyra. Det blir en lgn dag idag. Nu ska jag bara sitta och ta det lugnt, läsa lite bloggar och bara ta det lugnt. Det har varit riktigt kul att ha egen häst men det tar rätt mycket tid också. Men det är värdt det. Vet inte riktigt när Svea ska tillbaka för henne ägare har inte hittat någon stallplats ännu. Lite synd är det ju men jag tycker att det är bättre göra det nu med en gång än att vänta för länge så att jag och Svea får en starkare relaktion. 

Idag så har jag haft ont i höften hala dagen. Varför ska föl springa in i folk? Haha! Det borde ju gå över snart. Men jag ska nog inte vara med på gympan imorgon. 
 
Vi hörs om en stund :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0