Macken

Ni kunde önsa rubrik innan och då var det en som önskade att jag skulle skriva om Macken så nu gör jag det :)
 
Macken är en min förra medryttar ponny. Och jag ska förmodligen rida han lite när jag har lämnat tillbaka Svea också :) Han är en c-ponny och är 20 (?) år. Han är en av dom snällste hästarna jag har träffat! ♥ Han gör alldrig något dumt och är super snäll i all hantering och ridning. Men han är en ponny som man verkligen måste driva i varje steg för att han ska bjuda framåt bra. Med det är just det som man lär sig så mycket på. Han älskar godis (hästgodig, morötter och sånt) så man ska inte ge han något för ens efter man har ridit annars så tigger han hela tiden. Jag har många bra minnen med han! ♥ Det mysigaste vi har gjort är att galoppera i full galopp på en grus/gräs väg vid alla hagarna på en solig eftermiddag. 
Saknar han mycket nu, har inte träffat honom på länge nu men när Svea är tillbaka hon sin ägare så komme rjag nog träffa honom igen! :)
 
Bilderna är lånade från Macks ägarens facebook :)


Kommentarer
Ellen

yeey!;D<3 Fin min lilla Mack!:*

Svar: Världens finaste c-ponny! :D <3
Marta

2012-10-05 19:52:58
Alexandra

Söt ponny på bilderna :)

Svar: Ja, jätte söt är han !;)
Marta

2012-10-06 11:35:19
URL: http://alexia.blo.gg

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0