Nya bilder?

Stallet snart! Jga känner verkligen att det behövs nya bilder till bloggen. Det känns som at det har varit samma bilder i flera månader nu. Jag ska försöka ta så många kort jag kan. Och sen så har jag ingen systemkamra utan ni får nöja er med mina dåliga mobilbilder. Men jag försöker ju så gott jag kan. Tänkte ta lite kort på Svea idag och så kanske jag kan ta lite kort på stallet och hela anlägningen. För imorgon ska Anna-Karin iväg så jag ska hälpa till att mocka några av hennes boxar i hennes stall och då kan jag försöka passa på att knäppa några foton. Och foton på det stallet där Svea står kan jag med fixa. Någon bild på ridbanan kommer kanske också snart, lite bilder på vägen till Sveas hage, och på utsikten från stallet och så :)
 
En grej som jag kom på nu är att jag är lite beroende av min mobil. Jag har inte med den till skolan men den är med i stallet, i bilen, när jag är i stan och går runt på affärer, hos Klaudia (då filmar vi alltid något med den.. men jag tror inte att jag vill visa filmerna för er! Hahah! Vi är ju som vi är). Men jag är rätt trött på den här mobilen nu.. Känner verkligen för en ny, men det blir inte för ens i mars det är då jag kan förlänga min abonemang och då får man ty 1 200 kr rabatt på den mobilen jag väljer :))
Är ni beroende av era mobiler?
Vad har ni för mobiler?
 
Så här ser min mobil ut, dock har jag olika skal på hela tiden ;)


Ska till stallet nu. Två tidsinställda inlägg ligger och väntar på att bli publicerade så håll utkik, och så hörs vi ikväll! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0