2012-09-06

Godmorgon!
Nu sitter jag här hemma framför dagan, dricker te och kollar lite bloggar :) Ska snart till skolan. Efter skolan ska jag göra alla läxorna. Det kommer ta en bra stund men jag vill få det klart. Så det är ingen direkt speciell dag. Men nu är det inte alls läng kvar tills Svea kommer! :D Emma ska förmodligen hämta henne på lördag eftermiddag. Så att vi kan vara med när hon släpps ut i hagen för första gången. Snart har jag en häst att sköta om och rida varjer dag! En boxplats, hage och plats i sadelkammmaren. När jag var i stallet i tisdags och la in alla mina grejer i sadelkammaren så fick jag otroliga kännslor. Jag står här i en sadelkammare och lägger i ordning grejer till "min" ponny (eller ja, min foder ponny). 1 år tidigare så satt jag nervös i ridhuset och väntade på att min första ridlektion på alvesta ridklubb skulle börja. Tiden går snabbt! Men jag minns allt väl.
 
Ha en trevlig dag och så hörs vi i eftermiddag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0