Få mycket gjort

Under helgerna vill jag få mycket gjort. Så att jag kan ha lite lugnare vardagar. Vill hinna med att göra så mycket läxor som möjligt, blogga bra, städa oc pyssla om Misia lite. Jag har typ inte varit hemma alls idag känns det som. Så jag har inte hunnit med så mycket. Men imorgon ska jag göra mer läxor, städa mitt rum och gosa med Misia! Sen ska jag ju till stallet med, vet inte om jag ska rida eller inte, det får jag se. Och så ska vi till stan en snabb sväng på förmiddagen. Sen är det nog inga andra planer imorgon men det komemr säkert bli mycket att göra ändå. Men innan vi åker till Växjö så vill jag i alla fall släppa ut Misia så att hon kan röra på sig lite hemma och så vill jag städa mitt rum. Och läxorna fixar jag på kvällen. Och så har vi ju faktiskt studiedag på onsdag så då tänker jag göra alla läxorna som vi har till torsdag och fredag :) 
 
Godnatt! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0