Inte alls jobbigt

Skoljoggen var inte alls jobbig. Sprang nog mer än halva :) Och jag är inte alls trött, vilket är bra ju! Men man känner sig så hälsosam när man är ute och springer så långt. Ska snart till stallet. En kompis från den andra 8:an ska också med, hon hade sin häst uppstallad där för ett tag sen så hon känner Emma. Som sagt får vi se om det blir ridning idag eller inte. Annars så blir det bara lite om pyssling och så får vi öva på att lyfta hovarna med!
 
Har mycket läxor också, SO :/ Det är typ 6 sidor som man ska kunna, rätt jobbigt. Men ajg ska ju försöka så gott jag kan, för det är ju väl det det handlar om? 
 
Jag märker att mina inlägg börjar bli tråkiga och handlar om typ samma saker hela tiden. Men ni har ju frågestunden. Så om DU är här på bloggen nu och läser så måste DU veta att jag skulle bli jätte glad om DU kommenterade med några frågor på frågestunden!
 
Men nu måste jag göra läxan så vi hörs sen när jag kommer hem, ha det bra.

Det gick så snabbt att säga hejdå till Macken.. Söta ponnyn! Saknar han ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0