Jag dör typ!

Jag skriver det kortfattat. Underbar ponny! Jag är helt kär i henne. Svea, 7 år, 148 cm i mnkh. Brun med svart man och svans (mycket man och svans). Jag ska ha henne på foder till och med mars för senare köp. Hon är helt perfekt för mig!! Hon kommer hitt nästa helg. Jag längtar verkligen!! 
Nu pratar vi om att drömmar GÅR i uppfyllerse man måste bara tro på den och göra allt för att nå den. 
Svea är så underbart vacker, hon är inte så jäte smäcker men ändå inte jätte kraftig utan helt lagom någonstans där i mitten. Vi kickade ihop direkt. Det kanske nite låter som att jag är så glad men jag har inte riktigt fattat det än! 
 
Den här veckan kommer vara den längsta veckan i mitt liv. Ska till stan någon dag med och köpa träns och bett :) 
 
Trallalalalal jag drömmer, och ber verkligen att ingen ska vecka mig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0