Kul dag!

EN riktig kul dag idag. Det viktigaste var ju provridningen på Svea, vilket gick jätte bra och vi bestämmde ju att vi ska hämta henne nästa helg, åå denna veckan kommer bli lång. Sen åkte vi till stan och då köpte jag lite små grejer, en borste, man kam, ryckt sten och gummi skrapa. Sen åkte vi till Klaudia. Och det var jätte kul, knasiga grejer som vanligt typ xd Sen avslutade vi dagen men sen kvällsmat på macdonalds ;P 
Jag är og fortfarande inte helt medveten om att jag ska få en häst. Först på foder oc för senare köp. Kommer nog fatta det dagen innan Svea kommer. Men det kommer ett längre inlägg om henne imorgon. Men nu är jag trött så jag ska sova. Godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0