Längtar!!

Jag längtar så himla mycket till söndag!! Då kommer finaste Svea!! Skulle vilja att det var idag. men det är ju bara två dagar kvar, heheh. Måste hitta några schabrak också. För jag har bara ett. Det är lite för lite. Men jag kollar efter flera billiga, begannade schabrak att bara ha at rida i. Inga märkes schabrak eller super fina tävlings schabrak utan bara vardags schabrak :)
Snart har jag en häst att sköta om och rida varje dag!! Jag kan knappt tro det. Lilla Svea ♥ 
Det kommer säkert bli jätte bra! Jag börjar nog rida henne på måndag. Så att hon bara tar det lungt och kollar runt lite på söndag. Ska nnog gå en pramenad med henne på söndag :)
Ni är sugna på att se henne va? :) 
Så jag bjuder på en lånad bild från hennes ägares facebook! Det ville ni se va! Här är Svea:
Fast det är nog en gammal bild för nu har hon lång man och är rundare om magen :) Det är min princessa, Svea!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0