Ledig nu!

Det känns så bra att komma hem och veta att man inte behöver stressa med massor läxor nu innan man ska till stallet. Nu har jag hela helgen typ helt ledig. Ska göra läxor, rida, städa och så. Sen är jag också ledig på onsdag, då har vi studiedag! Bra med en ledig dag mitt i veckan så att man kan fixa alla veckans läxor då. Då får jag mer ledig tid och kan blogga mer och mycket längre inlägg. För hela denna veckan så känndes det som att det var tre raders inlägg. Men ni måste ju förstå att jag hade väldigt mycket att göra. Läxor, det har vi väldigt mycket nu. Mina lärare säger att 8:an är tuffast och att det är mest läxor då. Sen har jag ju Svea, det tar ju också några timmar på dagen. Jag ar ju Misia med. Sen går jag ju i skolan faktiskt, haha! Och så vill man få lite ledig tid till att bara sitta med familjen framför tv:n och äta. Men det hade jag typ aldrig tid till nu i veckan. 
 
Idag ska jag inte rida utan bara mocka, fodra, ta in och borsta. Inget mer. Sen hem och då ska vi ha gäster. Vi örs om en stund.

Mitt liv är awsome nu ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0