Lite tjurig

Svea var inte på sitt bästa humör idag. Hon drog med huvudet hela tiden när jag red. Emma tror att det kan bero på att hon har börjat fälla. Så jag är sdär nöjd med passet idag, det var okej kan man säga. Till slut gick hon med på det jag ville göra men det var inte sånt pass som förra gången. Men, men alla har ju sina dåliga dagar. Vi har ia alla fall planerat upp nästa vecka lite. Hon ska ridas måndag och tisdag sen så vilar hon på onsdag och så rids hon reste av veckan också :) Och så testade vi ju faktiskt att rida med Göran, Emmas tävlingshäst. Och det gick jätte bra. Så nu kan jag rida Svea oftare för det tar ju då inte mer tid för Emma eftersom hon kan rida sin häst samtidigt! 
Idag har jag med mig en smutsig grimma hem. Ska tvätta den och sen så har jag läxor att göra, så vad ska man säga? Livet flyter ju på! :)
 
Har inga nya bilder på Svea. Men jag ska försöka fixa det imorgon. Och idag så putsade jag tränset med. Bara om någon ville veta hahah!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0